Jak zvetsit clena za tyden 5 hodinky

V aplikaci Kondice na iPhonu klepněte na Souhrn, posuňte zobrazení na Trendy a podívejte se, jak si vedete ve srovnání se svou průměrnou aktivitou. Klepněte na volbu Aktivita a nastavte připomínky. Otočte korunkou Digital Crown a potom klepněte na Týdenní přehled a podívejte se, jak se vám tento týden daří.

Sledování denní aktivity na Apple Watch Aplikace Aktivita na Apple Watch sleduje váš pohyb během dne a motivuje vás k plnění kondičních cílů. Zaznamenává, jak často stojíte, jak intenzivně se pohybujete a kolik minut strávíte cvičením. Váš celkový pokrok znázorňuje třemi barevnými kroužky.

Cílem je méně sedět, více se hýbat a občas si zacvičit tak, abyste každý den vyplnili všechny kroužky.

Aplikace Kondice na iPhonu udržuje záznamy o vaší aktivitě. Po půlročním zaznamenání aktivity se v ní začnou Jak zvetsit clena za tyden 5 hodinky údaje o denních trendech v hodnotách aktivních kalorií, minut cvičení, neprosezených hodin a minut, vzdálenosti, kterou jste ušli, vystoupaných pater a dalších ukazatelů.

V aplikaci Kondice na iPhonu klepněte na Souhrn, posuňte zobrazení na Trendy a podívejte se, jak si vedete ve srovnání se svou průměrnou aktivitou.

Poznámka: Apple Watch nejsou zdravotnický prostředek. Důležité informace o bezpečném používání kondičních aplikací najdete v tématu Důležité bezpečnostní informace o Apple Watch.

Začínáme Při nastavování Apple Watch se vám zobrazí dotaz, zda chcete nastavit aplikaci Zvyseni valcu. Pokud se rozhodnete tento krok přeskočit, můžete tak učinit později při prvním otevření aplikace Aktivita.

Otevřete na Apple Watch aplikaci Aktivita. Přejeďte doleva, přečte si popisy aktivit Pohyb, Cvičení a Stání a potom klepněte na Začít. Pomocí korunky Digital Crown nastavte své pohlaví, věk, výšku, váhu a to, zda se pohybujete na invalidním vozíku. Zvolte úroveň aktivity a začněte se hýbat.

Aplikace Aktivita ukazuje tři kroužky. Červený kroužek Pohyb ukazuje, kolik aktivních kalorií jste spálili. Zelený kroužek Cvičení ukazuje, kolik minut jste strávili svižnou aktivitou.

Jak zvetsit clena za tyden 5 hodinky

Modrý kroužek Stání ukazuje, kolikrát za den jste z celé hodiny alespoň minutu stáli a trochu se hýbali. Pokud jste uvedli, že používáte invalidní vozík, modrý kroužek Stání se změní na kroužek Vozík a ukazuje, kolikrát za den jste se alespoň minutu během každé hodiny pohybovali na vozíku.

  • Jak zvětšit penis? Poznejte účinné cviky a tipy!
  • Evesham Township, New Jersey -
  • Sledování denní aktivity na Apple Watch Aplikace Aktivita na Apple Watch sleduje váš pohyb během dne a motivuje vás k plnění kondičních cílů.
  • Jak přidat penisu na objemu a kondici?

Otáčením korunkou Digital Crown zobrazíte své aktuální statistiky — rolováním můžete přepínat mezi grafickým znázorněním svých pokroků, celkovým počtem kroků, celkovou vzdáleností, tréninky a vystoupanými patry. Překrývající se kroužek znamená, že jste svůj cíl překročili. Otočte korunkou Digital Crown a potom klepněte na Týdenní přehled a podívejte se, jak se vám tento týden daří.

Změna cílů V systému watchOS 7 můžete měnit cíle pro jednotlivé typy aktivity. Otáčením korunkou Digital Crown se posuňte na konec obrazovky a klepněte na Změnit cíle.

Jak zvětšit penis? Poznejte účinné cviky a tipy!

Klepáním na nebo nastavte cíl a pak klepněte na tlačítko Dále. Každé pondělí obdržíte oznámení o svých úspěších za minulý týden a můžete upravit cíle na následující týden.

Apple Watch vám navrhnou cíle na základě vašich dosavadních výkonů. Nahlížení do historie aktivity Otevřete aplikaci Kondice na iPhonu a klepněte na Souhrn.

Klepněte na oblast Aktivita a potom na požadované datum.

Sledování trendů V aplikaci Kondice na iPhonu s iOS 14 se v části Trendy zobrazují údaje o vašich denních trendech v hodnotách aktivních kalorií, minut cvičení, neprosezených hodin a minut, vzdálenosti, kterou jste ušli, a Jak zvetsit clena za tyden 5 hodinky ukazatelů. Aplikace Trendy porovnává vaši aktivitu za posledních 90 dnů s posledními dny. Přejetím nahoru zobrazte trendy. Klepnutím na libovolný trend zobrazíte jeho historii.

O aktualizacích watchOS 7

Pokud šipka trendu u určitého ukazatele míří nahoru, znamená to, že si kondiční hodnoty udržujete na Steroidy zvysujici clen úrovni nebo vylepšujete. Šipka ukazující dolů znamená, že váš 90denní průměr u daného ukazatele začal klesat. Dvojím přejetím doleva přejděte na obrazovku Ocenění. Odrolujte nahoru na svá ocenění.

Jak zvetsit clena za tyden 5 hodinky

Také můžete na iPhonu otevřít aplikaci Kondice, klepnout na panel Souhrn a potom přejetím nahoru zobrazit oddíl Ocenění v dolní části obrazovky. Další informace o soutěžích viz Soutěžení s přáteli.

Jak zvetsit clena za tyden 5 hodinky

Informace o oceněních najdete v článku podpory Apple Získávání ocenění v aplikaci Aktivita na Apple Watch. Ovládání připomínek aktivity S plněním cílů vám mohou pomoci připomínky. Apple Watch vám prozradí, zda jste na dobré cestě k splnění svých cílů, nebo v aktivitě zaostáváte.

Jak zvetsit clena za tyden 5 hodinky

Klepněte na volbu Aktivita a nastavte připomínky. Klepněte na volbu Aktivita a vypněte volbu Denní koučink.